همکاری با مؤسسات رباتیک و آموزشگاه­­ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]56همکاری با مؤسسات رباتیک و آموزشگاه­­ها از مهمترین فعالیت های شرکت خلاق افزار آریان در سالهای اخیر می باشد . ما توانسته ایم اعتماد بسیاری از مؤسسات را جذب نموده و ضمن برقراری ارتباط مؤثر ، تأمین قطعات آنها ، مشاوره در امر فروش و تدریس ، تأمین بسته بندی مناسب، طراحی مدارات و بسته های رباتیک و… را به عهده بگیریم و همچنین در راستای پیشرفت مؤسسات گام ویژه ای برداریم. اکنون به مهمترین شاخه همکاری با مؤسسات اشاره داریم :

۱ – تأمین قطعات :  تأمین قطعات برای مؤسس های رباتیک همیشه یک دغدغه جدی  میباشد . اکثر شرکتها چند نکته را مدنظر قرار می دهند :

۱٫کیفیت قطعات : قطعاتی برای شرکت های رباتیک قابل قبول است که به لحاظ کیفی دارای نمره مقبولی باشند . آنها معمولاً این قطعات را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می دهند و مصرف کنندگان غالبا به دلیل این که برای اولین بار هست با این قطعات کار می کنند ، و روش درست استفاده را یاد ندارند آمار خرابی این قطعات را بالا می رود  لذا ما توانسته ایم با واردات قطعات با درجه کیفیت بالا و عرضه آنها به این مؤسسات گامی بزرگ در جهت تأمین این نیاز به حق شرکتها برداشته باشیم.

۲٫­ قیمت مناسب: از مهمترین پارامتر هایی که برای یک شرکت  رباتیک مورد اهمیت می باشد این است که قیمت تمام شده یک محصول مقرون به صرفه باشد تا ضمن سودآوری محصولات بتوان آن را با قیمت پایین تری به بازار عرضه کرد. ما هم در راستای این اقدام سعی بر آن داشتیم که با واردات و یا تولید مستقیم این قطعات و ارائه آن با قیمت مناسب به کلیه شرکت های متقاضی ارسال و مشکل اصلی آنان را برای تأمین محصولاتشان برطرف کنیم.

 

۲-­ طراحی و مدارات و پک های رباتیک: از مسائلی که شرکتهای رباتیک با آن روبه رو هستند این است که مدارات و پک هایی که می خواهند به بازار عرضه کنند از لحاظ طراحی اصولی و علمی و در زمینه رباتیک در سطح فهم جامعه هدف که معمولاً نوجوانانند باشند . ما با استفاده از نیروهای متخصص و طراحان توانسته ایم در این زمینه همکاری خوبی با مؤسسات داشته باشیم و طراحی مدارات آموزشی و خدماتی مانند تدوین جزوه های آموزشی رباتیک و الکترونیک، طراحی پک های رباتیک و… را به عهده بگیریم.

۳- مشاوره : برای شرکتهای رباتیکی که تازه افتتاح شده اند و یا افرادی که می خواهند این کار را انجام دهند، یک موضوع مطرح است و آن هم ملزومات یک شرکت، تعداد و نحوه ارائه محصولات ، انتخاب بازار هدف  و…. می باشد که نیاز به مشاوره با افرادی می باشد که سالها در بازار رباتیک فعالیت داشته و تا الان در برخورد با مؤسسات مختلف توانسته اند تجارب مفیدی را کسب کنند و در اختیار دیگران قرار بگذارند. شرکت خلاق افزار آریان دارای کادری مجرب و با سابقه مفید در ضمیمه رباتیک می باشد که در این زمینه می تواند کمک شایانی به مؤسسات انجام دهند.

 

امیدواریم بتوانیم کمکی برای مؤسسات رباتیک باشیم و همدیگر را در سازندگی ایرانی آبادتر یاری کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

طراحی و اجرا: طراحان شمال